Met een teamadres kan uw volledige team inloggen op uw website. Hierdoor wordt het mogelijk om teksten of delen van teksten door te sturen naar patiënten. Meer informatie hierover kunt u vinden bij "Gerichte info naar patiënten sturen".
Hiermee heeft u ook het voordeel dat u bij het doorsturen van de tekst meteen patiënten kunt inschrijven op nieuwsbrieflijsten.
Ga naar uw eigen website. Rechts ziet u "Aanmelden". Wanneer u hierop klikt verschijnt er een vak waarin u een e-mailadres en wachtwoord kunt ingeven. Hier kan een geregistreerde gebruiker zichzelf aanmelden.
Door op "Registreer" te klikken, kunt u een nieuwe gebruiker aanmaken. Zodoende maakt u dus een teamadres aan. Vul hier alle gegevens in. (De velden met * zijn verplichte velden.) Indien u aan dit teamadres de rechten geeft van apotheker, arts, verpleging en prof info krijgt u ook extra informatie te zien. Wanneer u alles heeft ingevuld, klikt u op "Verstuur".
Ga nu naar de adminpagina. Onder het tabblad 'Modules' bij "Gebruikersbeheer" kunt u klikken op "Gebruikers".
Door op "Gebruikers" te klikken komt u op een pagina met zoekfunctie terecht. Geef bij "Zoek op gebruikersnaam" het teamadres in (bv. team@apotheekx.be) en klik daarna op "Zoeken".
Wanneer het teamadres gevonden is, klikt u achteraan op om aan te passen.
Het tweede tabblad "Groepen" toont een lijst van groepen waarin u de gebruikers kunt onderbrengen. Er zijn 6 aanvinkbare groepen, namelijk beheerder (kan admin beheren), dokters, verplegers, apothekers, therapeuten en team. Zowel bij beheerder als bij team worden best de groepen verplegers, apothekers, therapeut, team en beheerders aangevinkt. Opgelet dokters mag NIET aangevinkt worden. Als apotheker heeft u automatisch deze rechten. Op die manier kunnen ze alle informatie zien die beschikbaar is voor de verschillende beroepsgroepen.
Vergeet niet op te klikken. Alle leden van het team kunnen nu in de front inloggen met de gebruikersnaam en het wachtwoord.